Szeretettel köszöntelek a Neobux közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Neobux vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Neobux közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Neobux vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Neobux közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Neobux vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Neobux közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Neobux vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Tartalom:
Referralok
AutoPay
Mi az AutoPay?
Hogyan engedélyezzem/tiltsam le az Autopay-t?
Referral listázás
Mi az a csúszka két ponttal, és piros, sárga és zöld színekkel?
Hogyan tudok egyszerre több referralt cserélni/meghosszabbítani?
Miért piros színű a referralom felhasználóneve?
Miért piros színű a referralom lejárati (Next Payment) ideje?
Mire valók a zászlók?
Mire való a lakat?
Bérlés
Miért nehéz bérelni?
Mennyi ideig bérlem a referralokat?
Hogyan tudok bérelni?
Csere
Mire jó a csere?
Hogyan cseréljek referralokat?
Általános
Elvesztettem referralokat
Nem írták jóvá a referraljaim kattintásait
Hol találom a referral linkemet?
Mikor íródnak jóvá a referraljaim kattintásai?
Direkt referralok
Hogyan van meghatározva a direkt referralok maximum száma?
Eltűnt egy vagy több direkt referralom.
Számla
Bérlő Egyenleg ( "Rental Balance" )
Ki lehet venni a pénzt a bérlő egyenlegemről?
Általános
Mik azok a direkt vásárlások (direct purchases)?
Megváltoztathatom a felhasználónevemet?
Fórumok és Chat
Általános
Miért nem látom a régebbi témákat/üzeneteket?
Mi az a fórum/chat figyelmeztetés?
Hirdetések
Hirdetések megtekintése
Miért látok csak néhány hirdetést?
Mi az a kiterjesztett nézetű hirdetés („extended view”)?
Másik felhasználó már megtekintette a hirdetéseket az IP címemről az elmúlt 24 órában.
Egy figyelmeztetés szerint le kell kattintanom az összes hirdetésemet ahhoz, hogy jóváírják a referraljaim kattintásait
Mi az a „click reset time” (hirdetések frissítési időpontja)?
Hirdetések megjelenítése
Vettem kattintásokat, de nem kaptam meg őket.
Nem jelenik meg a hirdetésem
Fizetések
Vásárlások
Vásároltam valamit de nem kaptam meg
Nem tudok PayPal-on keresztül vásárolni
Kifizetések
Mi a minimum kikérhető összeg?
Kikérhetem a pénzt egy nem hitelesített („unverified”) Paypal / Alertpay számlára?
Kikértem pénzt de nem kaptam meg
NeoBux
Általános
Van a NeoBuxnak más oldala is?
Mikor indult a NeoBux?
Referralok
Kik a referralok? Azok a felhasználók, akik a te azonosítóddal regisztráltak az oldalra, és kattintásaik után bizonyos jutalékot kapsz.
Bérelt (rented) referralok - Az oldalon egy hónapig bérelhető referralok, akiket cserélhetsz és hosszabbíthatsz.
Direkt (direct) referralok - Olyan referralok, akik a linkeden keresztül regisztráltak, vagy begépelték a felhasználónevedet a referrer (meghívó) mezőbe a regisztrációs lapon.
AutoPay
Ha az AutoPay engedélyezve van, a referralod napi első kattintása után fizetsz, hogy megtartsd azt a referralt plusz egy napra.
Ha a referralod nem kattint, nem fizeted ki még egy napra.
Képzeld el tehát, hogy bérelsz 500 referralt 100$-ért egy hónapra. Ahelyett, hogy a lejárat napján újra fizetnél 100$-t(igen, fájdalmas) fizethetsz értük naponta.
Végül megtakarítasz 10$-t, és soha nem fogsz kifogyni a referralokból (*).
Nem kell aggódnod a lejárati idő miatt sem (*).
Amellett, hogy így egyszerűbb fizetni, olcsóbb is, hiszen megtakaríthatsz 10%-ot az egész havi bérlés díjából.
Összegezve, egy nappal hosszabb lesz a referral lejárati ideje azáltal, hogy egy napot előre kifizetsz.
A referralok e napi díja a bérlő (rental) egyenlegedből lesz levonva.
Amennyiben a bérlő (rental) egyenlegeden nincsen elég fedezet ehhez, akkor a fő (main) egyenlegedből lesz levonva.
Ha egyik egyenlegeden sem lenne elég fedezet hozzá, akkor az Autopay nem fog aktiválódni, és csak akkor fog újra működni, ha valamelyik egyenlegen elég lesz a fedezet hozzá.
(*) Kérlek vedd figyelembe, hogy habár az Autopay-ed engedélyezve van, csak azoknál a referraloknál aktiválódik, melyeknek 20 vagy több napjuk van hátra a bérlési idejükből. Ez a határérték kisebb néhány Golden Csomagnál.
Miután bejelentkeztél, kattints jobb fölül a felhasználónevedre, hogy eljuss a számládhoz. Itt a bal oldali menüből válaszd ki a „Rented” lehetőséget a „Referrals” pont alatt. Így eljutsz a bérelt referraljaid listájához.
Ezután mindössze annyit kell tenned, hogy rákattintasz az „Engedélyezés (Enable)” vagy „Letiltás (Disable)” gombra (melyet a lista tetején találsz meg az „Autopay is disabled/enabled!” felirattól jobbra).
Referral listázás
Az a csúszka egy eszköz, mely segít vizuálisan rendezni a referraljaidat a kattintási átlaguk alapján.
Amint beállítottad és aktiváltad, a referral listádnak színes sorai lesznek a küszöbérték beállításaidnak megfelelő színekkel.
A legjobb módja a küszöbérték menedzselésének hogy a rossz átlagúakat pirosnak, az átlagos átlagúakat sárgának, a jó átlagúakat pedig zöldnek állítjuk be.
Két pontot fogsz látni a csúszkán és egy értéket a tetejükön.
Ez az érték lesz a küszöbérték mely meghatározza a színeket.
Minden referral, akiknek kisebb az átlaga, mint az első pont értéke, piros színnel lesz jelölve.
Minden referral, akiknek magasabb az átlaga, mint a második pont értéke, zöld színnel lesz jelölve.
Minden két pont közötti érték sárgával lesz jelölve.
A változásokat valós időben tudod alkalmazni.
Miután megtaláltad a számodra megfelelő beállításokat, ne felejtsd el elmenteni azokat.
Ráadásul, amikor a szűrő aktiválva van, kiválaszthatod a referralokat csoportokban a színük alapján. Hogy ezt megtedd, kattints a színes pontra a lista fejlécén, jobbra fönt.
Megismételve a kattintást a csoport kijelölése törlődik.
Ahhoz hogy egyszerre több referralt cserélj vagy hosszabbíts, először ki kell jelölnöd őket.
Hogy ezt megtedd, csak pipáld ki a jelölőnégyzetet a referralok sorának legvégén.
Egyszerre is kijelölheted az összes referralt az oldalon, ha kipipálod a lista fejlécén jobb oldalt lévő jelölőnégyzetet.
Ha a szín szerinti szűrő (color filter, lásd: Referral listázás / Mi az a csúszka két ponttal, és piros, sárga és zöld színekkel) aktiválva van, akkor a globális jelölőnégyzettől balra lévő pontokra kattintva kijelölheted (/ kijelölést törölheted) az adott színcsoportba tartozó összes referralt.
Amint kijelölted a referralokat, csak görgesd le az oldalt a láblécig, és látni fogsz egy lehetőséget ahol kiválaszthatod, hogy cserélni vagy hosszabbítani szeretnéd a kiválasztott referralokat.
Ha 60 vagy 90 napra hosszabbítod őket, kapsz kedvezményt is (10%, illetve 20%).
Ezután mindösszesen annyi a dolgod, hogy rákattintasz a „Fizetéshez kattints ide” („Click here to pay”) gombra.
Amikor felfüggesztik egy direkt referral számláját, a felhasználóneve piros színnel fog megjelenni.
A rendszer időközönként automatikusan letisztítja azokat a direkt referralokat, akiknek véglegesen fel lett függesztve a számlájuk.
Néhányan hosszabb ideig is ott maradhatnak, ha csak időlegesen lettek felfüggesztve. Ekkor még visszatérhetnek, és nem veszíted el őket.
Amikor már csak 10 vagy kevesebb nap van hátra egy referral bérlési idejéből, piros színnel fog megjelenni.
Ez csak egy vizuális figyelmeztetés, hogy emlékeztessen a referral néhány nap múlva esedékes lejáratára.
A 6 színes zászló segítségével megjelölheted a referraljaidat.
Ezek rendkívül hasznosak referraljaid csoportosításban. Ezáltal a saját preferenciád szerint meghatározhatsz egy színt minden egyes referralnak.
Például, miközben böngészed a referral listádat, találsz néhány referralt akiknek jó, átlagos vagy rossz átlaguk van.
Tegyük fel, hogy találsz 5 rossz referralt a lista minden oldalán. Megjelölheted őket például piros zászlóval.
Később kiválaszthatod, hogy csak a piros zászlóval megjelölteket mutassa (ezt az opciót a lista tetején, balra fönt találod).
Ezáltal eldöntheted, hogy le akarod-e cserélni őket, és koncentrálhatsz csak egy bizonyos csoportra az összes referral helyett.
Hogy a zászlók színét megváltoztasd, két lehetőséged van:
Egyénileg: Csak kattints a megváltoztatni kívánt referral zászlóján és válassz egy új színt.
Csoportban: Pipáld ki a jelölőnégyzetét azoknak a referraloknak, akiknek a zászlója színét meg szeretnéd változtatni, majd a lista alján válaszd ki a „Meg szeretném változtatni a zászló színét” („I want to change the color of the flag”) lehetőséget, majd válaszd ki a zászló színét (white – fehér , red – piros , orange – narancs , yellow – sárga , green – zöld , blue - kék).
A lakat (aktivált állapotban) megakadályozza a referralok inaktivitás miatt bekövetkező automatikus cseréjét.
Ez hasznos, ha például van egy jó referralod, és nem akarod elveszíteni mert vakációra ment.
Bérlés
A golden tagok között sokkal nagyobb a kereslet a refferalok után, mint a standard tagok között, hiszen majdnem minden golden tagnak módjában áll bérelni.
Ahogy a kereslet nő, a bizonyos időpontra kiosztott referralok gyorsan elfogynak.
A golden tagok úgy tudnak bérelni, ha beállítanak két, a számukra legjobban megfelelő időpontot a napra.
Ezt a lehetőséget megtalálod a személyes beállításaidban (personal settings).
Ha változtatsz a beállított időpontodon, legközelebb csak 7 nap múlva tudod újra megváltoztatni.
Ne feledd, hogy gyorsnak kell lenned, hiszen más tagok is próbálnak bérelni ugyanabban az időpontban.
Ha problémád van a bérléssel, még mindig használhatod az előbérlési lehetőséget (rental queue), mely habár kicsit drágább, de garantáltan megkapod a referralokat.
Mindig 30 napig bérled őket.
Bármikor meghosszabbíthatod őket 30 napos csoportokban vagy naponta az Autopay használatával.
Először is, kattints a nevedre, hogy belépj a számládhoz.
Ha nincs elég pénzed a bérlő egyenlegeden, kattints a „Bérlő egyenleg” („Renting Balance”) linkre, ahol megtalálod a lehetőségeket hogy hogyan töltsd fel az egyenlegedet.
Ha szeretnéd tudni, hogy mennyire lesz szükséged, csak kövesd a következő lépést.
A kattintási grafikonjaid tetején látni fogsz egy „Referralok” („Referrals”) gombot.
Kattints rá.
Ekkor előtted lesznek a bérlésre elérhető csomagok.
Csak mozgasd az egeredet az elérhető csomagok fölé hogy megtudd az értéküket.
A szürke színű csomagok elérhetőek, de a bérlésükhöz nincs elég pénz a bérlő egyenlegeden.
Válassz ki egy zöld csomagot és erősítsd meg a vételt. A referralok ezután hozzá lesznek adva a számládhoz.
Megjegyzés: A golden tagoknak meg kell határozniuk két időpontot bérlésre a személyes beállításaikban.
Csere
A csere egy olyan eszköz, melyet egy bérelt referral kicserélésére használhatunk.
Előfordul, hogy bizonyos referralok nem tesznek eleget az elvárásaidnak.
Ebben az esetben lecserélheted őket fejenként mindössze $0.08-ért (kevesebbért is bizonyos Golden Csomagok esetében).
Szintén gondoskodunk azoknak a referraloknak az automatikus (és ingyenes) cseréjéről, akik nem kattintanak 14 napon keresztül (ez az időtartam bizonyos Golden Csomagoknál kevesebb).
Ne feledd, hogy egy 14 napig nem kattintó referral drága mulatság (hiszen egy hónapig fizettél érte), és a cseréje jövedelmezőbb.
Hogy lecserélj egyetlen referralt, a legegyszerűbb mód hogy rákattintasz a referral listázás oldalon lévő zöld ikonra (a két nyíl) a referral sorának a végén.
Kattints rá, és erősítsd meg, hogy tényleg le akarod cserélni.
Ezzel a módszerrel fizethetsz a bérlő egyenlegeddel, vagy a pénz a fő egyenlegről lesz levonva, ha a bérlő egyenlegednek nincs elég fedezete.
Hogy lecseréljél egy egész csoportot, csak pipáld ki a jelölőnégyzetet a kívánt referralok sorának végén.
Utána görgesd le az oldalt a lista aljáig, és látni fogsz egy lehetőséget, hogy mit szeretnél csinálni a kiválasztott referralokkal.
Lehet, hogy sok egyéb dolgot szeretnél csinálni velük, de csak a listázott lehetőségeket biztosítjuk.
Csak válaszd ki, hogy le szeretnéd őket cserélni („I want to recycle them”), és erősítsd meg.
Ez a módszer csak a bérlő egyenlegeddel működik.
Általános
Előfordulhat, hogy egyes referralok eltűnnek a számládról a típusuktól (direkt vagy bérelt) és egyéb tényezőktől függően.
Ha egy direkt referral eltűnik, az csak azt jelentheti, hogy az adott referral számlája véglegesen megszűnt. Mivel egy inaktív referralt felesleges megtartani, ezért az ilyenek törölve lettek a számládról.
Ha egy bérelt referral tűnik el, az csak azt jelentheti, hogy lejárt a bérleti ideje.
A bérelt referraloknak van egy bérleti idejük, amit hosszabbítani kell a lejárati idő előtt, hogy továbbra is a tieid maradjanak.
Bekapcsolt AutoPay mellett is tudatában kell lenned annak, hogy azon referralok esetében, akiknek 20 nap (vagy bizonyos Golden Csomagok esetében ez a szám lehet kisebb) vagy attól kevesebb van hátra a bérleti idejükből, az AutoPay funkció nem lép életbe és nem ad hozzá még egy napot a bérleti idejükhöz.
A bérleti idő lejárta előtt meg kell hosszabbítanod a referraljaidat, hogy ne veszítsd el őket.
Ennek különböző okai lehetnek.
A legvalószínűbb hogy nem tettél eleget a TOS 3.7-es pontjában leírt szabályoknak.
Meglehet, hogy naponta lekattintod a hirdetéseket, de figyelmen kívül hagytad, hogy szerver idő szerint kell naponta kattintani.
Tehát, ha ma nem kattintasz, a referraljaid kattintásai után járó haszon nem íródik jóvá a számládon holnap.
Mindig láthatod a szerver idő szerinti kattintási diagramodon (Your advertisement clicks at server time), hogy kattintottál-e előző nap vagy sem.
További ok lehet még az érvénytelen kattintások.
Amikor egyik referralodnak (vagy neked) érvénytelen kattintásod van (autoclicker-t használ(sz), szkriptek nincsenek engedélyezve, stb), az nem lesz jóváírva.
A referral linked eléréséhez kövesd ezeket a lépéseket:
* A felhasználónevedre kattintva nyisd meg a számládat,
* Kattints a bal oldalt található „Bannerek” („Banners”) linkre,
* Jobb kattintás a linkre, melyre szükséged van, és másold ki.
A bannerek bal és jobb oldalán lévő zöld nyilakra kattintva váltogathatod a rendelkezésre álló bannereket.
Attól függ.
Ha direkt referralokról van szó, azonnal.
Ha bérelt, akár 3-tól 15 percig is eltarthat a szerver terheltségétől függően.
Ennek oka abban keresendő, hogy sokkal kevesebb erőforrást igényel egyszerre jóváírni a kattintásokat, mintha egyesével történne minden egyes kattintás esetén. Átlagosan kevesebb mint 5 percbe telik a felhasználóknak megtekinteni a hirdetéseket.
Bár minden referral típusnál az utóbbi megoldás volna a legmegfelelőbb, tudjuk hogy néhány felhasználó szereti látni ahogy a barátai kattintanak és ahogy a számlájuk valós időben frissül.
Direkt referralok
Először is, direkt referralod csak akkor lehet, ha eleget teszel a következő feltételeknek:
*Legalább 30 napja NeoBux tag vagy
*Legalább 100 kattintásod van már
Miután ezek teljesítve vannak, a maximum direkt referraljaid száma a következők szerint van meghatározva:
* Standard: 30
* Pioneer: 60
* Golden: 200
* Golden+Pioneer: 250
* Golden/Emerald: 300
* Golden/Sapphire: 300
* Golden/Platinum: 400
* Golden/Diamond: 400
* Golden/Ultimate: 800
Attól függően, hogy hány napja vagy regisztrált tag, ez a határ növekedhet.
Vagyis minél régebbi tag vagy, annál több referralod lehet.
A határérték növekedése függ a tagságod típusától és a regisztrált napok számától (leszámítva az első 30-at) az alábbiak szerint:
* Standard/Pioneer = (Napok száma - 30) / 4
* Golden (egyéb Golden Csomag nélkül) = (Napok száma - 30) / 2
* Golden (valamilyen Golden Csomaggal) = Napok száma - 30
Például, ha 330 napja regisztráltál (amiből ha kivonunk 30-at, marad 300):
* Standard = 30 + (300/4) = 105
* Golden = 200 + (300/2) = 350
* Golden (Ultimate) = 800 + 300 = 1100
Ha egy új tag a te felhasználónevedet használva regisztrál, nem lesz a referralod ha nem teljesítetted a 30 napos / 100 kattintásos feltételt, vagy ha már elérted a számodra megengedett maximum direkt referral számot.
Bármikor eltávolíthatod azokat a referralokat, amelyikre nincs szükséged, hogy helyet csinálj az újaknak.
Amikor egy felhasználó számláját, aki valakinek a direkt referralja, véglegesen felfüggesztettek, akkor eltávolítjuk a meghívója listájáról.
Ezáltal megelőzzük a zűrzavart, hiszen egy véglegesen felfüggesztett számlát nem lehet visszaállítani.
Számla
Bérlő Egyenleg ( "Rental Balance" )
Nem, nem lehet.
Minden egyenlegnek (a fő egyenleg kivételével) megvan a saját célja.
A bérlő egyenlegen lévő pénzt a referralok menedzselésére (bérlés, hosszabbítás, csere, Autopay, stb.) lehet használni, és nem lehet róla se kifizetést kérni, se egyéb dolgot vásárolni.
Általános
Direkt vásárlásoknak nevezzük az összes, fő egyenlegről történő vásárlást vagy átutalást.
„Direkt”, hiszen megkímél a bonyodalmas pénzkikéréstől és vásárlásoktól.
A direkt vásárlások lehetnek átutalások egy másik számlára, AutoPay díjai, stb.
Nem változtathatod.
Minden, amit megváltoztathatsz a számládon megtalálható a számla beállítások oldalon.
Fórumok és Chat
Általános
Két eshetőség van:
1) Rövid időtartamot adtál meg a személyes beállításaidban. Bármikor választhatsz egy hosszabbat.
2) Bizonyos fórumokban a korábbi tartalmak általában törlődnek a rendezetlenség megelőzése érdekében.
Amikor egy felhasználó megszegi a felhasználói feltételek egy pontját, egy figyelmeztetést fog kapni.
Az elküldött üzenet súlyosságától függően egy héttől egészen egy évig tarthat, de akár végleges is lehet.
Három figyelmeztetés után megszűnik a fórum/chat hozzáférhetősége.
Hirdetések
Hirdetések megtekintése
Néhány hirdetés világszerte látható, míg néhány demográfiailag megszűrt.
A demográfiai szűrő egy olyan eszköz, mely segítségével a hirdető kiválaszthatja a hirdetés megtekintésére engedélyezett országokat. Ez egy szabadon választható eszköz.
Minden világszerte látható hirdetés és a te országodnak szóló, demográfiailag szűrt hirdetések elérhetőek a számodra.
Garantálunk minimum 4 hirdetést standard, és minimum 9 hirdetést Golden tagok számára.
Golden csomaggal rendelkező Golden tagoknak akár minimum 15 hirdetés is elérhető.
A hirdetők három fajta hirdetési módból választhatnak: Mini, Normál („Standard”) vagy kiterjesztett („extended”).
A mini típusú 15 másodpercig, a normál 30 másodpercig, a kiterjesztett pedig 60 másodpercig tart.
Ez az időtartam a töltési sáv indulásától a végéig tart, és a kattintás értéke jóváíródik a számládon.
Egy kiterjesztett nézetű hirdetés többet ér mint a normál.
A Help oldalon megtalálhatod az egyes típusok értékét.
24 órán belül csak egyszer engedjük jóváírni a hirdetések értékét ugyanazon IP címet használva.
A dinamikus IP címek véletlenszerűen vannak kiosztva a földrajzi fekvéstől függően.
Ez azt jelenti, hogy a mai IP címed lehet, hogy másé volt tegnap vagy néhány órája.
További okok lehetnek:
* Néhány ISP (Internet Szolgáltatók – Internet Service Providers) ugyanazt az IP címet adja több felhasználónak, valószínűleg proxy használata miatt.
* Megosztott hálózati helyet (pl. iskola, iroda, internetkávézó vagy akár egy épület hálózata) használsz, ahol minden számítógép ugyanazt az IP címet használja.
* Nem biztonságos vezeték nélküli hálózatod van és lehet, hogy valaki a közeledben használja az interneted a beleegyezésed nélkül.
Van egy szabályunk, mely segít, hogy mind a referraljaid mind te aktív legyél.
Ahogy te is szereted aktívnak látni a referraljaidat, úgy a bérlőd/meghívód („referrer”) is.
A Terms of Service 3.7-es pontja szerint, a referraljaidtól nyert összeg közvetlenül összefügg a kattintási szokásaiddal.
Ha Standard / Pioneer tagként legalább 4, vagy Golden tagként legalább 9 hirdetést kattintasz, akkor a referraljaid kattintásainak értéke 100%-ban jóvá lesz írva.
Ha ez alatt kattintasz, a maximum amit kaphatsz a kattintásaid száma megszorozva a referraljaid számával.
A referral kattintások az előző napi kattintásaid alapján lesznek kiszámítva.
Ezek a számítások szerver idő szerint vannak elvégezve, melyet megtalálsz a „Hirdetések Megtekintése” („View Advertisements”) oldalon.
Ez annyit jelent hogy minden nap a szerver idő szerint kell kattintanod nem pedig a sajátod szerint (hacsak nem egyezik meg az időzóna).
24 órán belül csak egyszer írjuk jóvá ugyanazon hirdetések értékét.
Képzeld el hogy a frissítési időpontod (helyi idő szerinti) éjfél.
Ez azt jelenti, hogy attól az időtől számítjuk a következő 24 órát, tehát az ezután megtekintett hirdetések értékét ismét jóváírjuk.
Az fissítési („reset”) idő véletlenszerűen van kiosztva a regisztráció során, és semmilyen körülmények között nem lehet megváltoztatni.
Hirdetések megjelenítése
Először is, ne feledd, hogy a kattintások csak 24 órával azután lesznek elérhetőek a számládon, miután megkaptuk a vásárlásról szóló megerősítést.
A hirdetési beállítások oldalon nyomon követheted, hogy kb. hány óra múlva lesz elérhető a megvett hirdetési csomag.
Ha ezt az időt nem látod és a kattintások még mindig nem lettek jóváírva, minden bizonnyal a vásárlásod nem lett megerősítve. Ebben az esetben további információért kérlek nézd át a GYIK „Vásárlások” részét.
Van néhány lépés, melyeknek eleget kell tenned mielőtt a hirdetésed megjelenne.
* A hirdetésedet először leellenőrzik. Miután elfogadták, folytathatod a procedúrát. Ellenkező esetben egy újat kell létrehoznod vagy szerkesztened a mostanit.
* Add hozzá a megvett kattintásokat a hirdetésedhez.
* Kattints a szürke „Play” ikonon a hirdetés megjelenítéséhez.
Fizetések
Vásárlások
Ne aggódj.
Kérlek olvasd át az itt felsorolt lehetséges okokat és minden bizonnyal megtalálod a magyarázatot:
Ha ALERTPAY-t használtál
* A fizetéshez lehet, hogy egy másik AlertPay címet használtál mint amit itt a NeoBux-on megadtál. Ebben az esetben küldj egy segítségkérő jegyet („support ticket”), amely tartalmazza a vásárlás referencia számát (xxxxx-xxxxx-xxxxx), és a lehető legrövidebb időn belül megpróbáljuk megoldani a problémát.
Ügyelj arra, hogyha a vásárlás egy másik NeoBux felhasználó AlertPay számlájával történt, akkor az illető fogja megkapni a vásárolt csomagot és a te számládra semmilyen átutalás nem fog érkezni.
* Valószínűleg nem hitelesített („unverified”) számláról fizettél. Csak hitelesített AlertPay számlákról fogadunk el vásárlásokat.
Ha PAYPAL-t használtál
* Valószínűleg nem hitelesített („unverified”) számláról fizettél. Csak hitelesített Paypal számlákról fogadunk el vásárlásokat. Ebben az esetben a Paypal gondoskodik az automatikus visszafizetésről. A fizetés módjától függően ez megtörténhet azonnal, de néhány napot is igénybe vehet.
ÁLTALÁNOS
* Ha hirdetési csomagot vásároltál, vedd figyelembe, hogy csak a vásárlástól számított 24 óra elteltével lehet felhasználni. Nyomon követheted a hozzávetőlegesen fennmaradó időt a számlád hirdetési beállítások oldalán.
Ezek a leggyakoribb okok.
Néha előfordulhat, hogy nem kapjuk meg a fizetésekről szóló visszaigazolást az e-számlát biztosító oldalaktól, vagy valamiért késleltetik a pénz átutalását.
Bármelyik esetben, bármikor kapcsolatba léphetsz velünk és megvizsgáljuk az ügyedet.
PayPal-on keresztül történő vásárlások esetén bizonyos korlátozás érintik a felhasználókat. Ez a korlátozás változó, a 24 órában lebonyolított vásárlás értékétől és mennyiségétől függően.
Ha már nem találod a PayPal gombot, az utolsó vásárlástól számított maximum 24 óra elteltével újra elérhető lesz számodra.
Kifizetések
A minimum kikérhető összeg $2.00 az első kikéréskor.
Az összeg 1.00$-ral növekszik minden egyes kikérés alkalmával, míg el nem éri a $10.00-t.
Azután a minimum összeg mindig $10.00 lesz.
Igen, kikérheted a pénzt egy nem hitelesített („unverified”) PayPal / AlertPay / NETELLER számlára.
Ellenben vásárlás esetén a PayPal és AlertPay számládnak hitelesítettnek („verified”) kell lennie.
Először is uralkodj a pánik rohamodon.
Sikerült? Akkor folytassuk...
Akár AlertPay, akár Paypal számlára kérted a kifizetést, az okok azonosak mindkét esetben:
* Fizetés elfogadás: Megeshet, hogy a felhasználónak el kell fogadnia a kifizetést mielőtt azt megkapná.
Csak kövesd a tőlük kapott email-ben leírtakat, vagy az számládon lévő utasításokat.
* Ellenőrizd az e-mail címet: Bár jóvá kell hagynod az e-mail címed minden egyes kikéréskor, megtörténhet, hogy meggondolatlanul nyomod meg az „Igen” („Yes”) gombot. Ha rossz e-mail címre kérted ki a pénzt, két lehetőség áll fenn. Első, ha az az e-mail cím valóban a tied, hozzá csatolhatod az e-számlád profiljában, és megkapod a kikért összeget. A második lehetőség hogy kapcsolatba lépsz velünk egy segítségkérő jegyen („support ticket”) keresztül. Ekkor megkíséreljük törölni a kikérést, de ez nem mindig lehetséges.
* Lépj kapcsolatba velünk, ha a fent leírtak közül egyik sem működne. Egyéb problémák is adódhatnak az átutalás alatt, és mi minden tőlünk telhetőt megpróbálunk, hogy megoldjuk őket.
NeoBux
Általános
Nem, a NeoBuxnak nincs másik oldala, és se közvetlenül, se közvetetten nem áll kapcsolatban semmilyen másik weboldallal.
Bérmilyen állítás hamis ezzel kapcsolatban.
A NeoBux először március 25-én került bemutatásra egy elő-regisztrációs szakasz keretében.
A hivatalos indulás közel egy hónappal később, április 30-án történt.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!